2016(e)ko abuztuaren 1(a), astelehena

ZEZENKETAK 2016


Bilbao 2016

Tomás Ondarra

Hemen daude uda honetan Euskal Herriko hiriburuetan izango diren zezenketen kartelak. 
Bilboko kartela Tomás Ondarraren lana da. Irudian, kapotea eta adarrak daude lehenengo planoan, eta hesian, zuri-gorrian, hiriko motibo ezagunak: Gargantua, udaletxea, Marijaia, Deustuko tigrea eta Diego López de Haroren eskultura.
Donostiako kartelean danborradako danborra zezenplaza bihurtu ikusten dugu. Jatorrizko irudia kartela baino gehiago gustatzen zaidala esan behar dut.
Iruñako kartelerako entzierroaren argazkia erabili da, Pio Guerendiain argazkilarri iruñarrrarena, hain zuzen ere. 
Gasteizko kartelean kolore ezberdineko plastikozko toreatzaileak ikusten dite eta Baionaren kasuan, iazko irudi bera erbili dute.
________________________________________

Estos son los carteles de las corridas de toros de este verano de las capitales vascas.
El cartel de Bilbao es obra de Tomás Ondarra. En él podemos ver, en primer plano un capote y unos cuernos, y en las barreras, en rojo y blanco, diversos motivos de la ciudad: el Gargantua, el ayuntamiento, Marijaia, el tigre de Deusto y la escultura de Don Diego López de Haro.
En el cartel donostiarra un tambor de la tamborrada se convierte en un coso taurino. La verdad es que me gusta más la imagen original que el cartel.
Para el cartel de Pamplona se ha utilizado una fotografía del encierro realizada por el fotógrafo pamplonés Pio Guerendian.
En el cartel de Vitoriia aparecen diversas figuras en plástico de diferentes colores de toreros, y para Baiona se ha utilizado la misma imagen que el año pasado.


Donostia 2016

Agencia Arista



Iruña 2016

Pio Guerendiain


Gasteiz 2016

Loren


Baiona 2016

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina