2013(e)ko maiatzaren 10(a), ostirala

DONOSTIAKO ZINEMALDIA 2013


Sail Ofiziala/Sección Oficial-2013

"Óptico"

Toni Ponti



Hona hemen Donostiako aurtengo zinemaldiaren kartelak. Lehenengo bostak lehiaketa baten bitartez aukeratuak izan dira eta beste hirurak zuzenean enkargatu. 
Gehien gustatu zaizkidanak Sail Ofizialarena eta Perlas sailekoak dira. Lehenengoaren egilea Toni Ponti argazkilari kataluniarra da, iaz Horizontes Latinos Sailekoa egin zuena. Obturadorea eta ikuslearen begiaren irudirekin jokatzen du, hondo beltz batean gainean marra koloretsu konzentrioekin adierazten duelarik.
Perlas Saileko kartelean tanta baten garapena erakusten zaigu, filme baten sorkuntzan dauden faseak adierazi nahi duela.
__________________________________________

Estos son los carteles de las diferentes secciones del Festival de Cine de San Sebastián de este año. Los cinco primeros han sido elegidos a través de un concurso de carteles (un poco, sui generis, todo hay que decirlos). El resto han sido encargados directamente.
Los que más me han gustado son los de las Secciones Oficial y  Perlas. El primero es obra del fotógrafo catalán Toni Ponti, autor del cartel de Horizontes Latinos del año pasado. En el cartel se utiliza como motivo el obturador fotográfico y el ojo del espectador, por medio de una serie de líneas concéntricas de diferentes colores.
En el caso del cartel de la sección Perlas, se puede ver la formación de una gota, como queriendo expresar las diferentes fases por las que pasa una película hasta que es exhibida.



Zabaltegi-2013

"Sin límites"

Maialen Etxaniz



Perlas-2013

"Gota a gota"

Beatríz Galván de la Rosa


Nuevos directores-2013

Berriak

Lander Telletxea


Horizontes latinos-2013

"Ciudad"

Oliver Meneses


Naghisa Oshima


Animatopia

Savage Cinema

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina